Molly Sandén: ”Våga äga din stil!”

Molly Sandén

Träning är för alla och självklart även träningskläder – att trivas i. Med popstjärnan Molly Sandén i fronten har Reebok nyligen lanserat en kollektion för att uppmuntra de drivna och målmedvetna. De som stolt sträcker på ryggen och vågar göra sin röst hörd.

Den 28 augusti lanserade Reebok en kraftfull damkollektion där mode och funktion går hand i hand. Unika snitt och originella prints står i fokus och alla plagg finns tillgängliga i större storlekar. Genom kollektionen vill Reebok lyfta fram starka unga kvinnor som inte tvekar att bryta normen och gå sin egen väg. Hela kampanjen genomsyras av mottot ”Din stil är unik”. Detta är ytterligare ett steg för Reebok att förstärka varumärkespositionen som ”det bästa fitnessvarumärket i världen”.

Frontfigur för den nya kampanjen är popstjärnan Molly Sandén, en person som gjort sig känd för att vara sann mot sig själv och det hon tror på. Kampanjen är en hyllning till kvinnlig autonomi, individualitet och skaparkraft – både på gymmet och utanför.

Molly Sandén: ”Våga äga din stil!”

– Jag är så taggad och stolt över att få fronta denna fina kollektion från Reebok som varit ett självklart val i garderoben sen jag var liten och skaffade mina allra första sneakers. Det känns extra fint att samarbeta med Reebok eftersom vi delar samma värderingar och brinner för att lyfta fram och uppmuntra framförallt kvinnor att våga äga sin stil, ta plats och inte vara rädd för att visa upp sin personlighet.

– Så stark och fri som jag känner mig på gymmet och på basketplanen ska ju även ska speglas i min outfit! Att jag sen även kan ha samma outfit och samma självförtroende i studion är ju helt grymt! Bästa kombinationen av bekvämt och snyggt, säger Molly Sandén.

Reebok:  ”Be More Human”

– Vi är extremt stolta att samarbeta med en Sveriges största artister. I våra ögon är hon den ultimata Reebok partnern, en modig, cool och trendsättande ikon som förenar sport med mode. Molly har även alltid vågat stå upp för sin sak oavsett om det gäller egna utmaningar eller större frågor som berör människor och miljön. Reeboks motto är att få människor känna sig bättre, både fysiskt och psykiskt, vi kallar det ”Be More Human” som passar bra in med Mollys synsätt, säger Nicolas Nath, Reebok Brand Director.

Kampanjen består av sport-BH, training tops, tights, jacka och skor i olika uppsättningar och färger. Priserna varierar från 199 till 799 kr. Spana in den här.

Om Molly Sandén:

  • Född: 3 juli 1992 i Stockholm
  • Yrke: popsångare/artist
  • Aktuell: Samarbete med Reebok, Molly Sandén höll även ett Sommarprat i P1 och är högaktuell med sin nya skiva ”Det Bästa Kanske Inte Hänt Än”, samt en pågående turné.

Fler lästips:

Inga kommentarer

Berätta vad du tycker

Din e-postadress kommer inte publiceras