Träningsupplägg vecka 38

Så här kommer jag att lägga upp min träning denna vecka:

Måndag: promenad innan frukost 55 minuter + dance-aerobics 60 minuter
Tisdag: promenad innan frukost 55 minuter + spinning express och core express
Onsdag: promenad innan frukost 55 minuter + aerobics express (jag instruerar) och cykling/cardioträning 30 minuter
Torsdag: promenad innan frukost 55 minuter + bodypump 60 minuter
Fredag: promenad innan frukost 55 minuter + jogging 50 minuter (9-10 km)
Lördag: VILA
Söndag: VILA

Jag ser fram emot all träning! Nu är jag äntligen av med den fruktansvärda träningsvärk i benen som jag har haft hela helgen. Jag fick den efter att jag hade kört ett hårt ben- och rumppass i gymmet i fredags. I lördags var det som värst. Då kunde jag inte ta ett steg utan att det gjorde ont. Men nu är jag redo för ny träningsvärk igen!

Det blir mest fokus på kondition denna veckan som ni ser. Jag brukar alltid annars köra mer styrketräning och köra igenom hela kroppen uppdelad på tre olika pass varje vecka. Men någon gång ibland låter jag konditionen får stå i fokus och kör då bara ett bodypump-pass en sådan vecka.

No Comments Yet

Comments are closed

bbb