Legs and abs workout

Hej mysisar! Idag vaknade jag upp i Gävle min söta hemstad. Vädret är tyvärr väldigt uselt här också vilket göra att jag inte känner mig så sugen på att göra annat än att ligga i soffan klistrad framför tvn, men jag trotsade vädret och tog mig ut på en motionsrunda med min mamma och min hund och efter det kändes energin nivån lite bättre.

Igår var jag ledig och passade på att både träna, uträtta ärenden och gå på bio inne vid Stureplan med min bäst vän. Därefter packade jag Polon full med väskor och styrde mot nordligare breddgrader. Vid midnatt rullade jag in mot ett tyst och stilla Valbo.

Så här såg mitt träningspass ut:

BEN:

Utfall i smith – 4set, 10, 10, 10, 10 resp

Benpress – set, 15, 15, 15 reps

Liggande leg curls – 3 set, 12, 12, 12 reps

Sittande vadpress – 3 set, 10, 10, 10 reps

MAGE:

Upphöjda sidoböjningar – 3 set, 10, 10, 10 reps

Hängande benlyft – 3 set, 12, 12, 10 reps

Liggande benlyft – 3 set, 10, 10, 6 reps

No Comments Yet
Sporthälsa bbb