45 min Cardio och NOCCO på det!

Idag hade jag en skrivning på morgonen. Vi fick endast två dagar på oss att plugga vilket gjorde att jag läste på alla t-bane resor, hemma under lunchen, på spårvagnen mot gymmet, under uppvärmningen och slutligen på väg hem från gymmet.

Eftersom jag inte hann läsa klart på väg mot SATS så läste jag på lite på gångbandet också. Eftersom studierna är hårda fick jag en väldigt lång och bra uppvärmning Haha. Rejält svettig blev jag efter de 45 minuterna och förhoppningsvis satte sig lite av kunskaperna också! Samtidigt som jag bankade in kunskap i hjärnkontoret så smuttade jag på en NOCCO hallon för att boosta min energi och få in lite aminosyror i kroppen innan träningen.

Efter alla uppvärmning tränade jag benen med fokus på stussen, och idag har jag härlig träningsvärk!

Uppvärmning: Gångband i 45 min.
Squats med endast kroppsvikten – 3 set, 20, 15, 15 reps
Kliv upp på låda med kettlebells – 5 set, 20, 20, 20, 20, 20 reps
Benpress med ett ben – 5 set, 10, 10, 8, 8, 5 reps
Prone leg curl – 3 set, 12, 10, 8 reps
Leg extensions – 3 set, 10, 10, til faliure reps

Sporthälsa bbb