Abs & Triceps

Igår fick jag en spontan känsla när jag drog isär gardinerna och såg det äckliga vädret utanför. En utomlandsemeter, det är vad jag behöver! Vi får väll se hur det blir med det, men något som jag vet hur det gick med var mitt awesomiga träningspass igår.

Jag började allt med att ta en skopa rage X2 , innan jag körde en halvtimmes uppvärmning på gångbanandet.

MAGE:

Sit ups på yogaboll – 4 set, 15, 10, 10, 8 reps

Hängande benlyft med raka ben – 3 set, 10, 10, 8 reps

Liggande benlyft – 3 set, 10, 10, 10 reps

Gungande plankan – 3 set, 20, 20, 20 reps

TRICEPS:

Dips – 3, 2, 2 reps

Hantelpress bakom huvudet – 3 set, 10, 10, 8 reps

Superset med tricepspress i kabelmaskin och tricepspress i kabelmaskin med omvänt grepp.

Tricepspress i kabelmaskin – 3 set, 10, 8, 8reps

Omvänt grepp – 3 set, 10, 8, 5 reps

En hands tricepspress i kabelmaskin – 3 set, 10, 9, 7 reps

Tips: Ni kan hitta Better Bodies tigths genom att trycka på bilden. PUSS & KRAM

No Comments Yet
bbb