Triceps & NOCCO

Idag har jag inte kännt mig helt 100, jag tror att det beror på att jag har fått för lite sömn under för lång tid och för mycket stress och press på samma gång. Jag började dagen precis som vanligt med gasen i botten, men mitt i träningspasset kände jag bara att det räckte. Jag lade tillbaka hantlarna på hyllan och åkte hem.

Väl hemma hamnade jag framför lite tv-serier i sängen och kopplade bara av, precis vad jag behövde! Men överraskande nog knackade NOCCO på dörren mitt i allt och levererade ett flak NOCCO med hallon smak! Jag är en så lyckligt lottad tjej!

Nu ska jag fortsätta att vila upp mig, och nog kommer det gå bra när jag har NOCCO som sällskap.

Mitt tricepspass såg ut så här tills jag avbröt:

Uppvärmning: Gångband i 5 min

Superset:
Triceps push down in cabel – 3 set, 10, 10, 10 reps
Triceps push down i cabel med omvänt grepp – 3 set, 8, 8, 8 reps

En hands tricepstress i kabelmaskin – 3 set, 10, 10, 10 reps

Kabelpress – 2 set, 10, 10 reps

No Comments Yet
  1. Hejsan! Jag har nu startat en veckans blogg tävling, för allra första gången. Det skulle vara super kul om just du var med, ALLA är välkomna. In och kolla min blogg för mer information, allt står i inlägget ''veckans blogg''!
    Kramar <3

Sporthälsa bbb