Res dig i form

Helt enligt kostplanen

Tallriksmodellen ändå 🙂

Jag har nu ätit efter Lucys kostplan i cirka 3 veckor och det har inte varit helt lätt. Det svåraste är att planera sin mat och vara konsekvent. Här är en klassisk middag (och lunch) som jag äter:

  • 200gr torsk (kokad med lite gullök)
  • 1 dl quinoa (mätes okokt)
  • Sallad
  • Dressing: dijonsenap, citron, lite soja, salt och peppar

Jag har sedan jag började med kostschemat tappat 5 centimeter runt naveln och lite runt låren också. Jag både känner och ser skillnad på kroppen hur den ser ut, även mina vänner ser det. Kroppen känns mer slimmad och det är kul att kostplanen har gett resultat.

Jag har faktiskt inte vägt mig, varken i början eller nu. Jag vill inte hetsa och ha målet att gå ner i vikt på det sättet, snarare slimma till mig och bli starkare.

Nu har jag fått min kompis Elin att joina mig i det här och det känns kul att kunna äta efter en kostplan tillsammans med någon 🙂

Och jag tränar en massa grymma pass på House Of Shapes, så bra flow just nu!

En vecka kvar nu! To be continued…

Inga kommentarer

Berätta vad du tycker

Din e-postadress kommer inte publiceras