Life in a happy way

Bring Sally Up med viktväst

Idag hade jag inte så mycket tid mellan jobb och kvällens middag ute med några väninnor. Så det fick bli tre olika varianter av Bring Sally Up med viktväst. Benböj, utfall med höger ben fram och utfall med vänster ben fram. Klicka gärna vidare här för att få musiken (det är längst ner i det blogginlägget). En omgång är ca 4 minuter. Det är 30 repetitioner, med fyra extra statiska delar i passet. Låter kanske inte så jobbigt – men testa själv vettja! Kul och enkel hemmaträning. Jag satte på mig viktvästen för att få ut lite extra av träningen, då jag bara skulle hinna två omgångar med varje övning. Jag körde övningarna i ordning som bilderna nedan. Sedan körde jag allt en gång till. Möööra ben. Sköööna ben! Efter att ha hört låten Bring Sally Up sex gånger, så kommer säkert låten eka i huvudet under hela middagen – men det får det vara värt! 24 minuter effektiv träning. Perfekt idag! //Vickan

Bring Sally Up med viktväst

Ovan benböj (squats).

Lounges

Ovan utfall med höger ben fram. Nedan utfall med vänster ben fram.

Lounges with weight

Views All Time
Views All Time
181
Views Today
Views Today
25
2 kommentarer

Berätta vad du tycker

Din e-postadress kommer inte publiceras