Nytt mål, nya träningsrutiner

Nu har det gått ca 1 vecka sedan jag sprang mitt senaste lopp, Moskva Marathon, och det börjar bli dags att sätta ett nytt mål. Jag har därför anmält mig till ett milslopp i Örebro om två veckor. Tanken är att komma ner till ca 45 minuter på loppet. Därför springer jag till dess några intervallpass samt ett par backpass för att maximera träningen fram till loppet. För övrigt tränar jag numera Crossfit på daglig basis, otroligt roligt och utvecklande!

Nu har det gått ca 1 vecka sedan jag sprang mitt senaste lopp, Moskva Marathon, och det börjar bli dags att sätta ett nytt mål. Jag har därför anmält mig till ett milslopp i Örebro om två veckor. Tanken är att komma ner till ca 45 minuter på loppet. Därför springer jag till dess några intervallpass samt ett par backpass för att maximera träningen fram till loppet. För övrigt tränar jag numera Crossfit på daglig basis, otroligt roligt och utvecklande!

På onsdag ska jag som en liten uppladdning inför nästa lopp springa Clean Run med Sporthälsa, alla som vill vara med är välkomna och det är Gratis! 6 km runt Årstaviken och man får dessutom en goodiebag! Läs merr här: 

Bild från loppet för 1 vecka sen. 

Inga kommentarer

Stängt för kommentarer