Nya mål

Det här med mål är väldigt spännande. När man uppnår ett vist mål är det viktigt att sätta nya delmål. Jag har nu uppnått flera av mina delmål, stå på en hand, jag kommer snart att ha genomfört mitt första marathon. Det är viktigt i det här läget att sätta upp nya delmål och mål för att hitta ny motivation. Jag vill nu kunna gå på händer och satsa på crossfit, bli starkare. Jag får även se hur jag känner efter marathon, om jag får världens kick kanske jag bokar in ett till i höst. Känns det hemskt struntar jag i det. 

Det här med mål är väldigt spännande. När man uppnår ett vist mål är det viktigt att sätta nya delmål. Jag har nu uppnått flera av mina delmål, stå på en hand, jag kommer snart att ha genomfört mitt första marathon. Det är viktigt i det här läget att sätta upp nya delmål och mål för att hitta ny motivation. Jag vill nu kunna gå på händer och satsa på crossfit, bli starkare. Jag får även se hur jag känner efter marathon, om jag får världens kick kanske jag bokar in ett till i höst. Känns det hemskt struntar jag i det. 
Vighet är även något jag ska träna upp. För att bli mer flexibel och vig måste jag öva på det, jag vill kunna stå på händer och gå ner i brygga och sen ställa mig upp utan att bryta ryggen på vägen. Steg ett är alltså att öva upp flexibiliteten i ryggen och att bara stå i brygga. Nedan ser ni min “före” bild, jag är alltså väldigt ovig för tillfället. Men övning ger färdighet! När ni satt upp era mål, ge inte upp!
sites/default/files/Skärmklippp.JPG

Inga kommentarer

Stängt för kommentarer