Träning

Under gårdagens träningspass låg fokus på överkropp. Jag försöker bli bättre på chins, alltså tränar jag mycket på det just nu. Det efterföljdes av 100 armhävningar i olika sett och axlar. Jag avslutade även med tre tyngre magövningar. Jag hade ett grymt flow under hela passet och det kändes verkligen superbra! Det är sånna pass när man kan lyfta tyngre och göra fler armhävningar som boostar ens energi och träningsglädje! Utveckling är verkligen bra för motivationen och glädjen!

Under gårdagens träningspass låg fokus på överkropp. Jag försöker bli bättre på chins, alltså tränar jag mycket på det just nu. Det efterföljdes av 100 armhävningar i olika sett och axlar. Jag avslutade även med tre tyngre magövningar. Jag hade ett grymt flow under hela passet och det kändes verkligen superbra! Det är sånna pass när man kan lyfta tyngre och göra fler armhävningar som boostar ens energi och träningsglädje! Utveckling är verkligen bra för motivationen och glädjen!

Jag hänger handtag på stängerna för att jag vill ha ett grepp med handflatorna mot mig. Jag börjar alltid utan gumibanden och när jag inte orkar fler använder jag det tunna svarta och sen det tjockare gröna om det behövs. 

sites/default/files/Chins 1_0.jpg

sites/default/files/chins.jpgsites/default/files/2016-03-14 18.39.25.jpgPost workout, svettig och glad! Fler bilder på instagram: isabellebordier

Inga kommentarer

Stängt för kommentarer