Överlevnadsgrej!

Värsta stunden på dagen är när vi ska äta middag här på kvällarna! Jag beställer en trött sallad med kyckling eller tonfisk och absolut INGEN dressing.. Familjen går i omgångar med diverse tilltugg som alltid serveras med olika tema, ikväll var det amerikanskt och alltså jättejättefriterad och fettigt! Skulle kunna hugga mina två ben för att få äta grillad majskolv med smör och salt, lökringar, pompa och bea, chickenwings, nachos och guacemole, brownies, varm äppelpaj med vaniljglass och oreos.

Värsta stunden på dagen är när vi ska äta middag här på kvällarna! Jag beställer en trött sallad med kyckling eller tonfisk och absolut INGEN dressing.. Familjen går i omgångar med diverse tilltugg som alltid serveras med olika tema, ikväll var det amerikanskt och alltså jättejättefriterad och fettigt! Skulle kunna hugga mina två ben för att få äta grillad majskolv med smör och salt, lökringar, pompa och bea, chickenwings, nachos och guacemole, brownies, varm äppelpaj med vaniljglass och oreos. Men istället belönade jag mig med proteinkladd som är min överlevnadsgrej! Blanda en skopa banan/choklad från bodyscience med typ en droppe vatten och v-ä-l-k-o-m-m-e-n till himlen! Tack kusin V för receptet 😉

 

Dagens träning:

Cykel 2 timmar (tungt som fan idag, svettades å grät)

Core-pass 30 minuter (via sats på hotellet) 

Styrketräning (överkropp) 30 minuter

Pensionärsgympa (i poolen) 30 minuter

12313 steg (fortfarande inte ok, men min höft e paj)

Vi får se om min PT byter ut gå/simma till något annat? Kanske.

 

Dagens mat:

Frulle: två ägg och en banan

Mellis: en hel gurka

Lunch: tonfisksallad

Middag:kycklingsallad 

Mellis: prottepulver

Summa sumarum: 1136 kalorier i mat. 

sites/default/files/image_16.jpgÄlskar min pulsklocka “loop” från polar! Bästa bästa, testa testa!

Inga kommentarer

Stängt för kommentarer