Ditt Bästa Jag-Toppenform Helt Enkelt

Jag öppnade en godisask!

Träningsschemat på SATS är fortfarande sommar utformat. Kanske är det sista veckan nu. Det har gett mig chansen att prova lite andra klasser än tidigare och i morse valde jag BodyBalance. Det var gott. Gav mersmak och rörde om i mitt schema. Hur skall jag nu lägga upp det, om jag vill ha med det också?

Träningsschemat på SATS är fortfarande sommar utformat. Kanske är det sista veckan nu. Det har gett mig chansen att prova lite andra klasser än tidigare och i morse valde jag BodyBalance. Det var gott. Gav mersmak och rörde om i mitt schema. Hur skall jag nu lägga upp det, om jag vill ha med det också?

Det var  mest balans och strechövningar, och här kände jag av mina begränsningar. Å det var stelt lite här och där. Alldeles för lite stretching Eva.  Det gäller ju att vara smidig och balanserad också. Flera övningar var helt enkelt inte lätta för mig. Också det intressant. Attans, det gillade inte tävlingsmänniskan i mig, så henne fick jag liksom tala med lite. Dags att ta paus. Detta är inte den typen av utmaning. Bara var fokuserad och följ instruktionen. Men vissa övningar var inte lätta. Och dessutom utmanades mitt tålamod. Det gick så långsamt, eller?

Ja, här förstår jag , detta måste jag göra igen. Jag tror jag byter ut ett av spinningpassen några veckor framöver och känner efter. Är detta en förbättring av hela upplägget. Jag, som just tyckte, att  jag hade fått ihop det så himla bra. Men det kanske kan bli bättre?

Så är det att vara flexibel och öppen. Man riskerar helt enkelt att bli störd och få designen rubbad. Kul.

Inga kommentarer

Stängt för kommentarer