Träna med ont i halsen?

Ja jag vet att det inte var smart, men till mitt försvar så var jag dötaggad på att träna benen. Kvällen innan hade jag haft lite ont i halsen men kände mig ändå väldigt pigg och kry i övrigt.

Jag började dagen med en promenad som gick väldigt bra, jag hade flyt i stegen och kände mig fortfarande energifull när jag kom hem igen, vilket gjorde att jag bestämde mig för att åka till SATS även fast halsen ömmade en smula.

Benpasset gick väldigt bra, få och tunga repetitioner, men i slutet av träningen kände jag mig trött. Inte bara trött i musklerna utan i huvudet också.

För att kunna få bukt på bakterierna som spökade i kroppen spenderade jag kvällen framför olika filmer med en tekopp prepad med ingefära och honung i handen. Det hjälpte nog en del eftersom jag nu på t-banan hem efter jobbet mår bättre, inte helt bra men bättre.

Så det var inte smart att träna då kroppen redan brottades med bakterier men det blev ett bra träningspass och jag repar mig säkert helt och hållet till imorgon.

Ha en fantastisk helg kära vänner!

Utfall i smithmaskin – 4 set, 15, 15, 15, 10 reps

Benpress med ett ben – 3 set, 10, 10, 7 reps

Sittande baksidalårmaskin – 3 set, 10, 8, 8 reps

Utsidalårmaskin – 2 set, 10, 10 reps

No Comments Yet
  1. Hoppas du mår 100 bra till imorgon. Inte smart att träna när man inte är helt frisk 😊

    sv: Jaa hoppas det jag med!

bbb